FAQ – více informací

Více informací – FAQ

 


Ještě nikdy jsem nebyl/a na kosmetice a nevím, co obnáší. (co mě čeká?) 

V takovém případě se vůbec nemusíte bát, od přivítání až po rozloučení Vám budu všechny jednotlivé kroky představovat a vysvětlovat, proč a jaké přípravky používám právě na vaši pleť. Kosmetická péče v salónu obsahuje kvalitní ošetření pleti, které běžně při domácí péči neprovádíte, jako například profesionální peeling a hloubkové čištění, díky kterému odstraníme odumřelé buňky kůže, a pleť bude vypadat svěže. Další nezbytnou částí je kosmetická masáž, která má významně pozitivní účinek pro Vaši pleť a nenahradí ji žádný kosmetický přístroj. (více informací o kosmetické masáži nebo jiných úkonech najdete  zde.

Jak se k Vám objednám?

Objednání je velmi rychlé a snadné. Máte na výběr hned z několika možností. Můžete se objednat prostřednictvím telefonu, e-mailu, facebooku, instagramu, osobního objednání nebo rezervačního systému na webu ZDE.

Pokud se budete objednávat prostřednictvím rezervačního systému, zašlu Vám potvrzení termínu emailem nebo SMS zprávou. Pokud mě nezastihnete na telefonu, nemějte obavy. Při kosmetické péči v salónu telefon nezvedám, aby nebyl klient/ka rušený při relaxaci. Nemějte obavy, na všechny zmeškané hovory zavolám zpět.

Kdy mám dorazit a kde najdu salón?

Salón najdete v Nivnici na Ul. Osvobození č.p. 180- Dům služeb (bývalý obecní úřad). Na kosmetiku se dostavte prosím v čas. Pokud se stane, že dojdete dříve, než jsme domluvení, pojďte klidně dál a v tichosti se posaďte. Jakmile dokončím péči o klienta budu se Vám plně věnovat. 🙂

Jak se připravit na kosmetiku?

Na kosmetiku se nemusíte nijak připravovat, avšak výhodou je pokud dojdete nenalíčená. Pokud nosíte kontaktní čočky, nechejte je doma a sáhněte raději po brýlích, abychom oči například při mikromasáži nedráždily. Čočky vyloženě nesmíte mít v případě, že jdete na jakoukoliv péči o řasy.

Taky je dobré si na kosmetiku vyhradit alespoň 90 min, kdy čas věnujete opravdu sobě, vypnete telefon, příjemně si odpočinete a načerpáte novou energii.

Budete mi i diagnostikovat typ pleti?

Ano, samozřejmě. Každá kosmetička by tohle měla dělat, protože diagnostika pleti je základ pro správnou volbu přípravků a pracovních postupů při kosmetické péči. Mimo klasickou diagnostiku si s Vámi vyplním kartu zákazníka, kde budeme konzultovat Vaši životosprávu a případné nemoci, které by mohly mít vliv na pleť a kosmetickou péči jako takovou. Opět Vám vše v salónu vysvětlím.

Poradíte mi i s domácí péčí?

Samozřejmě. Při kosmetice se s Vámi budu bavit o Vaší domácí péči, co používáte za přípravky a jak se staráte o svou pleť. Po takové konzultaci Vám můžu doporučit vhodné přípravky pro Váš typ pleti. V případě zájmu můžete přímo v salónu nakoupit českou kosmetiku, se kterou pracuji. Před zakoupením můžete požádat i o vzorek na vyzkoušení.

Co bych měl/a dělat po kosmetice?

Po kosmetické péči v salónu byste měli hodně pít a užít si ještě chvíli klid a relax. Pokud budete mít přípravky, které působí ještě po odchodu ze salónu, vždy Vás na ně upozorním. V takovém případě není dobré jít bezprostředně po kosmetické péči do sprchy nebo do aquaparku. Stejný postup následuje i po depilaci. Na vše Vás před odchodem samozřejmě upozorním. 🙂

Co když na poslední chvíli zjistím, že nemůžu dostavit?

V takovém případě se nedá nic dělat, kontaktujte mě prosím telefonicky ihned, jak zjistíte, že se nemůžete dostavit a domluvíme se na jiný termín. 🙂

V případě nezrušení termínu dostatečně dopředu (alespoň 24h) Vám nabídneme řešení a to uhradit polovinu termínu a objednat si termín nový. Samozřejmě máme opět individuální přístup a pochopení pro nastalé situace, ale prosím berte objednané termíny zodpovědně a s patřičnou úctou k nám a naší práci. Kapacita salonů je omezená a spousta zákaznic na termín čeká a mohla by zaplnit díru, která zůstane při pozdním zrušení – tento čas my pak sedíme v salonu bez práce a na rozdíl od zaměstnanců tento proseděný čas zaplacený nemáme.

Pokud termín nezrušíte, nedorazíte a neomluvíte se vůbec, nabídneme Vám řešení v podobě úhrady celého termínu. Pokud nebudete mít zájem se domluvit je to Vaše volba, nečekejte od nás ale termín další. V našem zájmu je pracovat v příjemném prostředí s lidmi, kteří mají o naši práci zájem, váží si naší práce a našeho času stejně jako my samy.